Dr. Berkes Péter, a TF Sportmenedzsment és Rekreáció tanszék adjunktusának vezetésével, a Republic of Art Advertising and Branding reklámügynökség kutatócsoportja a GlaxoSmithKline részére egy reklámszakmai tanulmányt készített.
A társadalomtudományi célzattal készült tanulmány a H1N1 védőoltással kapcsolatban kialakult fogyasztói ellenreakciók (antivakcinációs hangulat) okainak feltérképezésére, általános következtetések levonására, valamint a jövőbeni kommunikáció irányával kapcsolatos referenciaanyag összeállítására irányult.
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2025
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001