Dr. Borosán Lívia
- Neveléssel kapcsolatos nézetek: pedagógus, diák, szülők vonatkozásában
- A személyiség megismerésének és fejlesztésének lehetőségei
- A mindennapos testnevelés hatása a személyiség fejlődésére/megvalósítási lehetőségek a gyakorlatban
- Adaptív tanulásszervezéssel kapcsolatos vizsgálatok
- Tanárjelöltek és pedagógusok motivációs bázisának vizsgálatai
- Kezdő pedagógus problémái
- Reflektivitás a pedagógiai tevékenységben
- A mozgás, mint személyiségfejlesztő tényező
- A motiváció szerepe az egészséges életmódra nevelésben
- Az egészséges életmódra nevelés pedagógiai lehetőségei
- Az egészséges életmódra nevelés módszerei valamely reformpedagógiai vagy alternatív iskolamodellben
Budainé Dr. Csepela Yvette
- Egyéni és csapatsportok edző- sportoló interakcióinak vizsgálata
- A korai mozgásfejlesztés megoldási módozatai az egyes sportágak mozgásanyagának felhasználásával
- A sportolói mikrokörnyezet szerepe a sportágválasztásban
- A néptánc jelentősége a 2-6 éves korú gyermekek mozgásügyességének fejlesztésében
- A ritmikus gimnasztika előkészítő mozgásainak felhasználása a korai mozgásfejlesztő programokban
- Az alapfokú művészetoktatási intézmények működésének és tapasztalatainak elemzése, kutatása
Prof Dr. Hamar Pál
- A testnevelési tantervek teoretikus vizsgálata hazai és nemzetközi összehasonlításban
- A testnevelési tantervkészítés és -fejlesztés 21. századi módszertani lehetőségei
- Testnevelés tantárgy-pedagógiai vizsgálatok sportágspecifikus vonatkozásokban
Prof. Dr. Soós István
- Diplomamunka
- A tanulók motivációja a modern technikai eszközök használatára, a képernyő előtt töltött idő és ennek pedagógiai vonatkozásai
- A tanulók hangulata a testnevelés órán és ennek nevelési vonatkozásai
- Sportolók (egyéni és csapat) motivációja és ennek nevelési vonatkozásai
- Sportolók hangulata és ennek nevelési vonatkozásai
- A testnevelő tanárok személyisége és ennek megjelenése nevelőmunkájukban
- Az edzői személyiség nevelő hatása az edzői tevékenység során
- TDK
- Neveléssel ellensúlyozható-e a tanulók túlzott képernyő előtt töltött ideje, és ez elveszi-e az időt a fizikai aktivitástól?
- A kedvező testnevelés órai légkör megteremtése hogyan befolyásolja a tanulók testnevelés órai motivációját?
- A tanulói motiváció hogyan befolyásolja a különböző nevelési eljárásmódokat?
- Az edzői nevelés hogyan hat a sportolók motivációjára és sportolói teljesítményre?
- A testnevelő tanárok személyisége és önmotivációja hogyan nyilvánul meg nevelő munkájukban?
- Az edzői személyiség hogyan befolyásolja a nevelő munkát és sportolói teljesítményt?
További oldalak