Egyetem

Fejléces levélpapír

A fejléces levélpapírok megjelenése arculati elem, azaz központilag szabályzott és kötelező. Nem variálható, hogy milyen címer legyen ott, nem választható szabadon a betűtípus, és annak egyik paramétere sem (méret, dőlt, félkövér, stb.). Kötöttek az adatmezők is, és azok sorrendje, formája.

Felül:

TF levélpapír (fejléc)

Alul:

TF levélpapír (lábléc)

Kérem Önöket, hogy amennyiben úgy látják, nem a hivatalos fejlécet használják, akkor látogassanak el az online Dokumentumtárba, és onnan vegyék át a saját gépükre a szervezeti egységük hivatalos fejléces dokumentumsablonjait. Ezeket mindenki oly módon használja (a saját gépén), ahogy neki tetszik, de azért elmondjuk, hogy mi a papírforma. A felhasználói profilban az \Application Data\Microsoft\Sablonok\ könyvtár tartalmazza azon sablonokat, amelyeket a Microsoft Word az ‘Új dokumentum létrehozása > Sablonok > A saját számítógépen’ kiválasztásakor megjelenő ablakban látszanak. Tehát ide érdemes bemásolni a DOTX fájlokat, szerintünk innen a legegyszerűbb aztán elérni, felhasználni.

Ha a fentiekkel kapcsolatban bármi kérdése van, vagy esetleg nem működik a dolog, akkor szóljon, és megoldjuk!

Ha azt tapasztalják, hogy a fejléc hibás, vagy egyszerűen csak elavult adatokat tartalmaz, akkor keressék meg Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (9257), és jelezzék nekik, mit kell megváltoztatni. A káosz elkerülése érdekében ugyanis a felhasználók egyrészt csak olvashatják az említett könyvtár fájljait, azokba közvetlenül nem írhatnak, azokat nem módosíthatják, másrészt magát a fejlécet sem szerkeszthetik, még a lokális másolatot sem.

Arculat

Az Arculati Kézikönyv a Testnevelési Egyetem (továbbiakban: Egyetem) egységes megjelenését szabályozza, az arculati elemeinek felhasználására vonatkozó útmutatásokat tartalmazza.

Célok és alkalmazások:

  • Az Egyetem külső és belső kommunikációjában arra kell törekedni, hogy az intézményről egységes kép alakuljon ki, amely a kivételesen eredményes múltat és a megújuló intézményt egyszerre szimbolizálja.
  • PR és kommunikációs cél, hogy az arculat az Egyetem rangját kifejezze és a minőség központba állításával az intézményhez való tartozás érzetét erősítse.
  • Az Egyetem meghatározza a marketing-kommunikációnak azon megjelenítési formáit, amelyeket mindenkor alkalmazni szükséges.

Alkalmazás:

  • Az Arculati Kézikönyv útmutatóul szolgál az Egyetem munkatársai számára, hogy az intézmény egységes arculattal jelenjen meg a külső és belső kommunikációban egyaránt. A kiadványba foglaltak követése minden szervezeti egység számára kötelező, nagy súlyt helyezve az itt dokumentált elvárások következetes használatára, betartására.
  • A dokumentációba foglaltak figyelmen kívül hagyása esetén az adott megjelenés (pl. kiadvány) visszavonható, illetve az Egyetemet ért esetleges anyagi és erkölcsi kárért az adott szervezeti egység vezetője felelősségre vonható.
  • Az arculati rendszer működtetését és szakmai felügyeletét a Kommunikációs és Rendezvényszervezési Osztály látja el. Minden megjelenéshez, amely az Egyetemhez vagy az intézmény bármely szervezeti egységéhez köthető, a kivitelezés megkezdése előtt arculati jóváhagyás szükséges.
  • Az Arculati Kézikönyv elemeinek átalakítása, módosítása tilos!

Az Arculati Kézikönyv gyakorlati használata során felmerülő kérdéseivel kérjük, keresse a Kommunikációs és Rendezvényszervezési Osztályt.

EFOP-5.2.5-18-2018-00012

Széchenyi 2020, ESZATársadalmi innovációk – új módszerek kidolgozása a Testnevelési Egyetem megvalósításában

Kedvezményezett neve: Testnevelési Egyetem

Projekt azonosító: EFOP-5.2.5-18-2018-00012

Projekt kezdete: 2018. június 1.

Projekt befejezése: 2018. november 30.

Támogatás összege: 194 224 052 Ft

Támogatás mértéke: 100%

Projekt rövid leírása és célja:

A projekt keretében a Testnevelés Egyetem olyan mentális és fizikai egészségtudatosságot fejlesztő projekt módszertanának kidolgozására és pilot tesztelésére vállalkozik a Fejér-megyében lévő telephelyének otthont adó Velencén (szükség esetén más megyei településen), ami egyszerre épít a sport:

  • fizikai/testi jótékony hatásaira;
  • közösségépítő szerepére;
  • közvetítő és áttételes szerepére, illetve funkciójára az egyéni célrendszerek kidolgozása és a célok elérése során;
  • és a mentális egészséggel való szoros kölcsönhatására;

figyelembe véve a helyi közösség (és általában a magyar társadalom) demográfiai-gazdasági tényezőit, a helyi köz- és magánszolgáltatási infrastrukturális viszonyokat és a már kialakított közösségi kezdeményezéseket, de biztosítva az adaptáció lehetőségét más településeken, illetve más célcsoportokra is. A pilot projekt módszertanának és kereteinek kialakítása során a sikeres implementáció érdekében elsődleges szempont a helyi adaptálhatóság (amely esetében a megvalósítás során Fejér megye több települése is bevonható a pilot megvalósításába), másodlagos szempont ugyanakkor, hogy a kidolgozott modell és módszertan más olyan településeken is alkalmazható legyen, amelyek Velencéhez hasonló demográfiai-gazdaság problémákkal küzdenek.

A projekt során olyan sportközösségek kialakítására kerül sor, amelynek tagjai valamilyen hasonló kihívással szembesülnek vagy olyan szociális szolgáltatások hiányában szenvednek, amelyek megléte növelné az életminőségüket. A sportközösségek tervezett tevékenységi portfóliója egyszerre integrálja a testmozgást és a mentális egészségfejlesztést, az egészségtudatosság növelését, valamint az egyéni és közösségi célok elérését, ezáltal a projekt elsődleges célja az alábbi módon foglalható össze: Innovatív sport és mentális egészségfejlesztési szolgáltatások körének bővítése sportközösségek kialakításán keresztül különböző kihívással szembesülő társadalmi csoportok bevonásával, amely támogatja (1) az egyéni szintű és a szakpolitikai célok elérését, valamint (2) általánosan a magyar fizikai és mentális egészségmagatartás és az egészségtudatosság pozitív gyakorlatainak elterjesztését. A projekt átfogó célja a fizikai és mentális egészségtudatosság növelésén, valamint az egészségmagatartás megváltoztatásán keresztül elsődlegesen az egészségügyi szakpolitikai területhez köthető.

A projekt beavatkozási logika szempontjából céljait három lépésen keresztül éri el:

  1. A sporttevékenységek mentális, közösség- és egészségfejlesztési hatását szolgáló általános és terület-specifikus (a három területre specifikált) módszertani keretrendszerének kidolgozása, valamint a keretrendszerbe illeszkedő, konkrét módszerek széleskörű alkalmazását elősegítő információs és tananyagok kidolgozása, amelyeket a célcsoportokkal foglalkozó (pedagógus, szociális stb.) szakemberek tudnak alkalmazni munkájuk során
  2. A célcsoporttal foglalkozó szakemberek, un. facilitátorok felkészítése, elsődlegesen a pilot keretében, jelenléti rendezvényeken, valamint elektronikus oktatási és disszeminációs anyagokon és alkalmazásokon keresztül, amelyhez az Egyetem jelenléti és on-line mentorálást biztosít. A szakemberek kiválasztása és felkészítése tekintetében elsőként a TE-n kialakításra kerül egy szakmai törzs, amely a területi facilitátorok szakmai mentorálását végzi, majd kiválasztására kerülnek a pilot programokban közreműködő, helyi szakmai facilitátorok, akik a konkrét helyi sportközösségek és foglalkozások szervezését, támogatását végzik.
  3. A pilot program során a véső célcsoport részvételével, a felkészített facilitátor szakemberek vezetésével pilot sportközösségek létrehozása az adott szakterületen meghatározott, a későbbiekben bemutatott célok érdekében. A kis létszámú, személyes sportközösségek mellett az on-line alkalmazás segítségével ugyanakkor on-line sportközösségek létrehozására is lehetőséget nyújtunk, amely a köznevelési célcsoport esetében különösen releváns és fenntartató megoldás. A projekt során tehát a pilot szakaszban olyan személyes és virtuális sportközösségek kialakítására kerül sor, amelynek tagjai valamilyen hasonló kihívással szembesülnek vagy olyan szociális szolgáltatások hiányában szenvednek, amelyek megléte növelné az életminőségüket.

Összhangban a pályázati felhívásban foglaltakkal, a tervezett projekt közvetlen célcsoportja:

  • közoktatásban résztvevő, lemorzsolódással fenyegetett diákok,
  • álláskeresők,
  • nyugdíjasok.

Közvetett célcsoportja pedig:

  • közoktatásban oktatók,
  • szociális gondozók.

A projekt fizikai megvalósításának határideje: 2018. november 30.

KEHOP-5.2.11-16-2016-00013

Széchenyi2020 infoblokk (ESBA)A kedvezményezett neve: Testnevelési Egyetem.

A projekt címe: Fotovoltaikus rendszerek kialakítása a Testnevelési Egyetem villamosenergia ellátásának céljából.

A szerződött támogatás összege: 107 644 000 forint.

A támogatás mértéke: 100%

A projekt befejezési dátuma: 2018. március 27. (záróbeszámoló >>>)

A megvalósulás helyszínei:

  • Testnevelési Egyetem, Budapest XII, Alkotás utca 44.
  • Testnevelési Egyetem, Budapest XII, Alkotás utca 48.
  • TE Gyakorló Sportiskolai Általános Iskola és Gimnázium, Budapest XII, Diana utca 35.
  • TE Sporttelep, Budapest III, Királyok útja 65.

A projekt célja: napelemes elektromos áram termelő rendszer megvalósítása, mely által elsősorban az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának, illetve a Testnevelési Egyetem elektromos energia szolgáltatótól történő beszerzésének csökkentése érhető el.

Várható eredmény: éves szinten összesítve közel 6,5M Ft (kb. 187.000 kWh) megtakarítás várható a rendszertől.

Projektek

2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!